Monday, May 25, 2009

MAY ALLAH BLESSED U ! :)))




salam.. =)

td aku g kuar ngn fmly mamm mamm..
lalu jln penanti..
yg akn plihanrya 1 day nnti.
tp, malang bgi pembgkang.. sbb..
suansananya yg begitu SEJUK GEDI !
haha.. tiyan aku tgok..

ceramah tah hape hape tah..
org ciput je.
itu pun scre tpkse ke ape.
haha. :))

klu la aku duk situ..

aku x gamak nk g usha..
iyer.ss.. uwek !
penuh dgn bndera2 yg busuk tu !
haha..
PKR?? WHAT? eee. busuk.
suda la.. hehe.
t ade org mrah lak..


dionrg nk crmah ape lg?
dah sah sah la antre pkr gak yg mnang..
ye la.. spe nk g brtnding ngn diorng uh?
suda la.. tmpat kcik je pun..
BN bnyk lg bnde2 pnting yg kne buat.
buang mse je.
:P

bndera panadol pecah 2 yg ade merah2 yg tah pape..
haha.. mne ade org sgt pun.. siyannye.. haha.. =))

aku amik 1 jewp gmbr..
sbb smbil gelak doe..
ahaha..
gelak kat org2 ngox.
:D

dah la dah la..
btw.. try ur best !
hahaha..
natijahnye...
bye bye.. :)

0 kata-kata bernas:

Post a Comment