Sunday, June 21, 2009

saeng-il chuk ha, hab ni da !! happy birthday korean version. hehe. thanx my dear !! muax =*

oryte.. na jerit kuat kuat n ckp time kasih shiken !! u're my best fren ever..~~~
thanx bg adiah tu k.

even skrang da bulan 6.
kaw da lewat bpe minggu.

tp x kesa. smpi bile2 pun aku time.
gagagg..


shiken.
nme yg x asing lam idop aku. (ayat wartawan journal nih. haha)
ok ok. shiken is my best friend
.
aku knal dye mse fom1 dlu.

time skola rndh aku ta knal lgsung dye. haha.
dye mmg sehati bejoget ngn aku
.
siyesh.law aku sket prut. dye pun sket prut.
law aku wat ini.. dye pun wat itu.
heehehehe..

tp.. dye stay kat skola lma akuh.
akuh je gegeh pinda skola.

:P
shiken yg terer math da jaoh 1km dr aku.
hehe..
tp aku still cntct ngn dye..

windu kaw weyh !
huhuhu..



zzzzttzz.. itu baru mukadimah la.
kesahnye cmnie,

mas kwan aku dtg uma. ktenye na jumpe boby ! tucen pling kecik wat mse nie..
then dye hulor sumting weird aw.

masz : nah !
xiera : ape nih??
masz : kotak je
xiera : siyes la weyh ! spe bg adiah nie??
masz : adewla. hehe. :D
xiera : hg nih ! saman kot. x mau btaw lak dye.
masz : hehe..


pape lah mas. t aku bukk then mesti tawu en spe bg,
dup dap dup dap gak ah. hehe..
nyempat jerk mas maen ngn boby.

ish ish ish.. x pham aku.
hehe..

boby buat2 baek dpan mas. huh. sbnrnye ja at !! haha


then. lpas mas blek. aku trus lari sepantas boby nk bukak that hadiah..
btw, thanx mas tlg smpaikan hadiah dr hati tu. cewah. haha..


jeng jeng jeng..



jeng :P

kapal ni ha aku dpt. cumel ta?
ade 4 ekor bear tumel. yg bule puseng puseng.
haaahaha..

time nih aku x tawu lg doe spe yg kasi.
kad tade surat tade.

ape pun tade.




esoknye mas bg kat aku 1 kad.
ala.. upenye tecabot.
wawawa..
spoil tul.

ehehe..
so, btul lah shiken bg.. !
aku da agak.
spe lg en.
heehee..
sayang hg shiken !
t beday hg aku bg adiah aw.
insya allah.. doakan aku dpt b
ajet.
:D

ok.. na cer tu je ot.
pape hal. later okeyh.
adios amigos chaw !
nyte222..

latest. Ir. Xiera

0 kata-kata bernas:

Post a Comment