Monday, July 06, 2009

hey. tang hao nan !!

hm.. cter nie agak gelong..
aku yg tade idea.
just taep n tros taep.
dont look back oke ! :D

oryte. td.. aku g bli brang..
tetibe. teng teng teng.....
nmpk sorang kwan akuh.
omg !!! tang hao nan.
haha..
gler lme ta jumpe dye..
windu seyh.
im in love with best friend.
hahaha.. ta bley bla ah.
ngade tul ah.
tade a. =D
aku tgur dye.
nseb baek dye igt aku. hahaha..
sembang agak rancak ngn dye.

perbualan yg sempat dirakam. :

xiera : hey tang ! long time no see. kaw g mne? ho.
tang : wei. igt sapa tdi. wa dgar2 ade org sebuk2 nama wa. wa cali. tp wa tanampak o. =)
xiera : hehe.. sje maen nyorok2 ngn kaw. apela.. weh. asal ta nmpk kaw kat starmix suda?
tang : hoo.. sye da ta bt kje tu lg. na fokus study.. ceay.. hehehe.. kita2 mau spm kan? so, kne la baca buku. hehe..
xiera : ceay.. hehe..
tang : hey hazira, ... bla bla bla... :))

tutt... siaran tergendala.. hehehe..

borak pnye borak da lupe aku nk beli ape.
haha. tmpat gula pun da lupe kat ne.
truk btul. haha..
cair pnye psal tgok tang hao nan.
cewah. sengalll !!! hahahahaha..
then, afte shake shake our hands kitorng pun bla.
c ya tang ! illmy.. ! =P




0 kata-kata bernas:

Post a Comment