Tuesday, July 06, 2010

kesedihan adalah sesuatu yg sgt sedih. =(

berdasarkan title di atas,
jelas menunjukkan kesedihan melanda ke atas diriku.
bukan sahaja sedih malah sakit hati dan sewaktu dengannya.

ARGHHHHHH !!!!


tidak kusangka sangka.
mulut ku yg masin lagi masin menjadi kenyataan.

pada malam suatu ketike itu..

"eh, lame aku x taip bejela2 kat blog ni kan. aish.. mne la aku nk cri story bru. bukan kuar g mne2 pun.. hmm.. esok2 jelah"

tanpe memikirkan ape2 lagi selepas itu..
sye terus membunuh waktu tak kire ape jua dan dimana jua sye brade.

pada malam keesokan harinye..
aku dah ready sume brg2 kperluan nk menatap kotak ajaib cz nk tgok cter niyang rapik....

"bantal ade,lappy ade, 2 rc ade, hp 019 ade, hp 013 ade, hp 012 ??? eh, aku ltak mne ea.. tadi pas mandi aku ltak mne eh. ah sudahh.. hati mule cuak."


tanpe berlengah, sye trus berlari kayak antu kearah washing machine.
dup dap dup dap..


ternyata hp aku sedang kelemasan dlm
poket seluar DLM washing machine.
HOHO...~~

disebabkan hp ku yg tel
ah rosak tu..
ade lah cter baru nk post kat blog ni..
huhuhuu..
udah le. nak nanges dah ni..

ade sesape nk bg kat aku RM1500.00 utk ganti hp kesayangan aku yg telah pergi meninggalkan aku tu??
zitron set ok. ZITRON ! bukan AP. bukan china.
aku harap hp tu leh gune law g repair.
cz ak tanak beli hp baru.
x cuke x cuke x cuke. huhu


what to say...?!!???


0 kata-kata bernas:

Post a Comment