Thursday, October 01, 2009

kakak tunang !

ok..
lpas da ready sume brang2..
lpas buat hntran katil tu.. terus ak, ma, abh ngn abg g tapah.
uma mkndak.
kakak tunang pd esok harinye..
=)
gerak dr uma dlm kol 1.
aku ngntuk gler a.
tp x bole tido.
sbb kne teman abg drive.
abh ngn ma da tido kat blakang.
haha.
jelez. jelez..
nseb baek abg ade burn cd lgu bes2. haha.
so, ak just mlalak la lam kte.
hehe..
ok wht ?
bole tman abg..
bole nyanyi2..
haha..
mmg rekod lah aku x tido otw atas highway.
hehehe..
klu x aku la org ptme akn tido.
=P

smpai uma mkndak pun dlm pkul 4 pg.
semua da tido..
tp aku x bole tido gak.
sbb kne siap2 kan lg hntran2 tu.
adoi.
mata dh mcm squidward.
dh la hari kakak tunang aku diarahkan dr kementerian atasan tuk jd camera girl yg x bertauliah.
huhuhuu..
abes cane. da dorng tawu aku suke snap gmba. even x bersebab pun. huahua.

aku tido pun dlm pkul 5.30 cmtu.
esoknye bgun pkul 8.
=D

-----------------------------------

ok.. hari nie kakak tunang.. (on tht day la)
sume kne prepare awl.
aku yg lapa x tersengga trus get ready. =)
then ape lg.
kje aku snap ! snap ! snap ! n snap !
hohooo..
ternyata letih eh.
x tau lak aku.
hmm...

nk tawu x..
kan spupu ak 2 org tunang..
2 2 org tunang dorng nme saiful.
haha.
kebetulan doe.
klu silap cne la en.
hehe..

ha. tunggu abg saiful yg kakak pnye.. lame gler..
pakndak dh bebai. hehe.
cool down pkndak. relax2. hhehe..

bile da slesai sume.. bru la bole mkan mkan dan mkan.
adoi.. lapa nye..
huhuuu..
kakak haritu cantik sgt !!
hehe..
congrate kakak n abg saiful !

-----------------------------------

then.. fmly2 ak yg lain mostly da gerak blek ke umah msing2,
ke selayang.. andalas.. taiping.. kampar.. bnyk lg lah.
tp yg dr kulim nie la last skali blek.
adoi.. tido dlu.. ngntuk. hehehe..

kitorg gerak blek aroun 6.30pm la..
then.. igtkn trus blek uma.
tp.. trus g penang lak dah.
huhuhuu..
ade family meeting smbil2 open house.
gler penatt..
x sggup byangkan lgi.
+.+
balek uma lam pkul 12am la..
nak tawu ??
esoknye ade paper LK.
trial weh,
aku ngn ta study ape nie trus tido.
gler..
huhu.. merah dh nmpak result lk ak. hmm..

-----------------------------------
tomorrownye..
buat lk cam sampah.
hohoo.
dgn ngantuknye..
blurnye..
sume lah !
tp.. yg sedih..
x dpat jumpa toksu2, makngah ina.. alang.. shahira ngn anip.
dorang fmly belah abah tido kat uma aku. dorang blek ipoh.
hmm.. bye3 korang.
huhu..
n the most important is mklong.
huhu..
mklong pun da blek kl pkul 12tgh..
x smpat nk jumpa mklong..
ak da x bole mkan 'ball-ball' bnyk..
hmm.. x pe la.. nnti minx lgi. hehe.

so, tamat suda kisah utk hari pertunangan kak shiera. !!



kakak with me


kakak ngn abg saiful

hmpir 90% mama ngn aku yg buat hntran nie.
=)

nmpk x aku ngn na sebok nk jugak msuk lam gmbr nie kat blakng. haha..

family meeting. =) nmpk ak x? x clear la. hehe..

yeayy !! aku buat nie. bgge nie.hehee..


0 kata-kata bernas:

Post a Comment