Thursday, October 01, 2009

kelam kabut na buat hntaran kakak tunang !!

once upon a time..
huhu..
mse nie da kalut na buat hntaran.
bukan aku na kawen.
tp my cousins..
yg terlebih suda uh.. 2 org serentak spupu ak nk tunang.
hohoo..
due due jugak aku ngn mama berjuang tuk siapkan hantaran.
hohoo.

akan tetapi.. hntran aten(cousin) da siap.
akan tetapi.. hntran kakak(cousin) bru siap dlm 70%.
hohoo.. bile na smbung buat.
ade je bnde yg x de.
so, ak ma n abah trus tekejar2 g SSF na beli brang.
sbb mlm tu jugak trus nk gerak ke umah kakak kat tapah.
bile da smpi sne ok la en.
ade abg mior tu sorang. comel !! tp agax lmbut.
hehe. die kreatif sgt. huuu..

then.. da nk blek. tp abah lpa gler. aku pun lapa.
kitorg bnti la nk mkan.
na tawu. dr kuar uma smpi ssf kat prai kte yg aku naik tu x de minyak pun. haha.. lmpu alarm tu da nyale. gler sngal. haha..

x pe la..
lpas da mkan trus nk blek la en.
ade hntran ta siap ape lg. ehehe..
tp tp tp...
bile abh da start enjin..
ta bole.
bile nk start.
x bole.
ahh.. sudah..
aku mule cuak.
kompem minyak kering kontang !!
haahaa..
tp alhamdulillah.. kitorng sbnrnye parking kte kat sebelah dgn stesen minyak. haha..
tp stesen minyak mobil la..
abah tasuke minyak lain except petronas shja . ok. petronas shja ! hhehehe..

abis. ape kan daye..
abah g beli minyak lam btol.
time abh g beli minyak.. ak ngn ma da trun kte.. pnas doe lam kte. huhu..
tiba tiba...
ade sekor lembaga coklat mucul kat speaker blakang kte aku.
hahhh ??
what was tht ??
omg ! kucen !!
hahaha..
kucen msuk lam kte ak.
gagagaga..
nyempat je kucen tu.
adoyai.
aku nk tgelak gler babai.
kucen kucen..
ank spe la ko nie.
huhu..
siap ade nme lg.
nme die "SITI"
haha.. seyes !!
x pe la.. lpas la die kuar.
nnti die buat tmpat pelaburan saham plak lam kte tu en.
=D

hmm..
igt da ok.
tp minyak tu x bole msuk..
kne ah tolak kte !!!
arrghhh !!
jatuh standard !!
hahaha..
tp x pe la.. ade la lbih kurang 3 metre dr car park. hehe
dkat je..
so, ak ngn abh tolak a.
huhuu..
time tu ak da x malu.
malah aku happy.
haha..
syok oo..

so, abh isi minyak kte cam biase. gune pam biase..
da x gune botol.
hehe..
nseb ade sorang tu tlg abh.
=)
thanx bro !

ok.. then kami blek utk perang hntran d rumah.
otw tu.. mama ape lg..
ceramah 10 karung a kat abah.
hahahaha.
da biase ngn ceramah2 nie..
huhu..
x pe la ma.
lpas nie kitorng da x buat.
hehe.
k daa..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

otw g ssf. muka ada happy. =D


ini ha. mobil tu. haha..

na.. hntran nie aku buat with my own hands. ok x?
hehe.. just 4 kakak !. buat 1 mlm je taw. =D


0 kata-kata bernas:

Post a Comment